۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

مدیرکل راهداری مرکزی خبر داد؛

احداث ۶ کیلومتر روشنایی طولی در جاده تفرش - سلفچگان

احداث ۶ کیلومتر روشنایی طولی در جاده تفرش - سلفچگان

تفرش- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مرکزی گفت: ۶ کیلومتر روشنایی طولی در جاده تفرش به سلفچگان در محدوده گردنه عبدل‌آباد با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال احداث شد.

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات شاخص انجام شده برای افزایش سطح ایمنی در شبکه راه‌های استان و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ۶ ماهه نخست امسال گفت: یک طرح بزرگ ایمنی در حوزه راه‌های شهرستان تفرش تکمیل شده که در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در این راستا احداث ۶ کیلومتر روشنایی طولی در محدوده گردنه عبدل‌آباد واقع در جاده تفرش به سلفچگان تکمیل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی یادآور شد: یک کیلومتر از این مسیر در سال ۱۴۰۰ مجهز به سیستم روشنایی طولی شده بود که اکنون در فاز دوم ۶ کیلومتر به آن افزوده شده و در حال حاضر این محور دارای هفت کیلومتر روشنایی طولی است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح در فاز دوم را ۹۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با اجرای فاز سوم این پروژه، بتوانیم مجموع طول ۱۱ کیلومتر محور تفرش به سلفچگان را در حوزه استان مرکزی به سیستم روشنایی، مجهز کنیم.

کد خبر 6251822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha